1. Alegerea/cautarea produselor
2. Inregistrare/autentificarea clientului
3. Comanda produselor
4. Receptia si plata produselor
1. ALEGEREA SI CAUTAREA PRODUSELOR
Pentru a cauta un produs din oferta online a firmei noastre nu trebuie neaparat sa va inregistrati. Puteti naviga pe pagina noastra fara restrictii pentru a vedea categoriile/subcategoriile, promotiile, ori cele mai vandute produse, etc. Numarul total de produse existente dintr-o categorie se poate vedea in bara de sus din mijloc avand culoare verde. Pe o pagina se pot vizualiza 10 produse din categoria aleasa, iar restul produselor din aceeasi categorie printr-un click pe urmatoarea pagina in partea jos si stanga!
Daca cunoasteti denumirea introduceti in caseta de cautare (sus in mijloc) astfel puteti gasi mai repede ceea ce cautati.
Puteti aranja ordinea aparitiei produselor pe pagina dupa pret, denumire sau existenta lor pe stoc, facand un click pe sortare (dreapta sus).
2. INREGISTRAREA SI AUTENTIFICAREA CLIENTULUI
Pentru a putea comanda produse online trebuie mai intai sa va creati un cont pe situl nostru (creare cont). Adresa dumneavoastra de e-mail este utilizata pentru autentificare. Nu pot utiliza doi utilizatori aceeasi adresa de email!
Dupa deschiderea contului veti primi un mesaj automat despre crearea contului dumneavoastra. De fiecare data cand mai doriti sa faceti cumparaturi pe zetmedical va trebui numai sa va autentificati fara a mai completa datele de identificare.
3. COMANDA PRODUSELOR
Dupa autentificare puteti alege produsele pentru a le comanda.
In fereastra din dreapta sus (cos) vedeti cantitatea, denumirea produselor si valoarea comenzii dumneavoastra, putand face si eventuale modificari (stergerea unora, schimbarea cantitatilor, etc.). In valoarea finala a comenzii va aparea automat si costul transportului (25 lei brut). Daca comanda dumneavoastra va fi de peste 300 lei, transportul va fi suportat de noi.
Pentru a finaliza comanda apasati butonul plateste. Pentru a plati contravaloarea produselor comandate aveti doua optiuni: plata cu numerar la livrarea comenzii sau prin virament bancar in avans. In acest caz veti primi copia facturii fiscale scanat prin mail sau pe fax, iar comanda dumneavoastra se expediaza dupa confirmarea platii de catre banca noastra.
Dupa lansarea comenzii veti primi un mesaj de confirmare a comenzii cu toate detaliile, inclusiv datele de facturare si adresa de livrare.
4. RECEPTIA SI PLATA PRODUSELOR
Produsele comandate online si existente pe stoc se expediaza in 2 zile prin firme de curierat. In momentul predarii coletului la firma de curierat veti mai primi un ultim mesaj cu codul de identificare a coletului (nr AWB) prin care puteti urmari localizarea coletului. Pe colet va fi trecut si numarul dumneavoastra de telefon pentru a usura contactarea dumneavoastra. de catre curier.
In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, curierul va pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care va incerca sa va contacteze din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata si returnata.
Daca clientul constata deteriorari ale ambalajelor trebuie sa semnaleze imediat pe foaia de transport a curierului!! In cazul efectuarii platii ramburs (in numerar) curierul va incasa contravaloarea bunurilor comandate si va elibera chitanta fiscala pentru suma preluata!!
Daca dupa desfacerea coletului, clientul observa lipsa facturii fiscale, a Certificatului de garantie ori abateri cantitative, produse defecte, este obligat sa semnaleze acest lucru in maxim 48 de ore firmei vanzatoare pentru remediere.